maanantai 17. lokakuuta 2011

Salilla

Tänään taas tympäisi lähteä salille kimppatreeniin - tympäsi niin paljon että pakotin itseni salille jo etuajassa. Kerkisin huhkia puoli tuntia kuntopyörän, soutulaitteen ja juoksu(kävely)maton kanssa ennen kuin alettiin porukalla heilutella kahvakuulia. Sitten tehtiin vatsaliikkeitä, ja tällä kertaa oli semmoisia liikkeitä, että pystyin jotenkuten tekeen niitä, eli veikkaan että huomenna on kipeät mahalihakset. Loppujen lopuksi olin taas ihan tyytyväinen vaikka aloittaminen olikin hankalaa.

Punnituskin oli positiivinen kokemus, koska olin tasan kilon kevyempi kuin kaksi viikkoa sitten edellisessä punnituksessa. Eli mun virallinen painoni on nyt 102,4. Jos ottaa huomioon että olen syönyt hyvin ja aika paljonkin ja myös herkkuja, niin olen tosi tyytyväinen siihen, että suunta on kummiskin alaspäin, vaikka vauhti onkin hidasta.

Huomenna on taas vuorossa se pakollinen liikuntavapaa, koska ilta menee atk-koulutuksessa. Ja sitten onkin jo keskiviikko eli zumbapäivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti