tiistai 6. joulukuuta 2011

Yskä jatkuu

Mulla on tää loppusyksy mennyt ihan penkin alle kuntoilun suhteen. Viime kirjoituksestani on kaksi viikkoa, ja tänä aikana olen käynyt kerran lenkillä ja eilen salilla. Yli kaksi kuukautta kestänyt yskä ja räkätauti ei vaan ole vieläkään ohi. Olen ollut välillä muutaman päivän saikullakin, mutta enimmäkseen olen kyllä jaksanut raahauta töihin ja takaisin, mutta mitään muuta ei ole voinut tehdä.

Eilen kävin taas lääkärissä ja kaikki verikokeet ym. näyttää ihan tervettä, mutta silti koko ajan yskä kutittää kurkkua ja nenä pitää niistää. Lääkärin mielestä mulla on vaan nyt tänä syksynä huono tuuri :(

Harmittaa tässä tosi paljon se, että maksoin alkusyksystä itseni kipeäksi siitä kuntosalin painonhallintakurssista, ja se on mennyt ihan hukkaan. En ole kyennyt käymään edes joka maanantain pakollisessa kimppajumpassa, puhumattakaan että olisin päässyt zumbaan tai jaksanut omin nokkineni treenailla. Kävelysauvatkin on saaneet homehtua eteisen nurkassa. Ja kaiken lsiäksi meidän sali vaihtaa yllättäen omistajaa ja laittaa remontin takia ovensa kiinni muutaman päivän päästä, eli sinne ei olekaan sitten asiaa, vaikka kortin piti olla voimassa loppuvuoden. Kiukuttaa kyllä oikeesti tää tilanne.

Enkä toisaankaan tiedä miten jatkan ensi vuoden puolella, meenkö sinne uusittuun saliiin vai meidän kylän toiseen saliin vai jumppaanko himassa, mutta en mä lopettaa aio. Saa nähdä sitten....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti