sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Uusia lihaksia?

Eilen lauantaina olin päivän liikenteessä muotinäytöksen merkeissä, mutta sitten heti kun pääsin kotiin viiden maissa, me lähdettiin lenkille: normaali lenkki, josta tällä kertaa juostiin jotain 10 minuttia, ja kävelyä reilu tunti.

Tänään noustiin aikasin (no siis sunnuntaille aikaisin) ja mentiin yhdessä salille. Mun uusi ohjelma kestää jotain tunnin ja vartin ja sain sen huhkittua kunnialla läpi. Sitten kotiin suihkuun ja aamupuuron keittoon.

Puuron ja kahvin jälkeen hetki lehdenlukua ja sitten päätettiin, että eikun lenkille ennen kuin sade taas yllättää (eilen vähän kastuttiin) - ja nyt onkin sitten lenkkikin taas tehtynä. Tänään en kyennyt juokseen montaa minuttia, olin varmaan sen verran rasittunut salitreenistä - vaan mulle iski pari lisälyöntiä rintaan. Niitä tulee aina joskus urheillessa, mutta menee ohi kun hiljentää vauhtia. (Huom. jos joku jolla on samoja oireita, lukee tätä niin mene lääkäriin tutkituttaan, että onko sulla vakavamman laatuisia. Mulla on aikoinaan todettu vaarattomiksi.)

No mutta siis nyt mä makaan sohvalla hikisenä ja kuraisissa lenkkihousuissa, koska mun jalat on ihan makaroonia sen crosstrainerin ja sen jälkeisen lenkin takia, ja ennen kuin meen suihkuun pitää jaksaa tehdä yksi siivoushomma. Kohta siis konttaan pesuhuoneen lattiaa kuuraamassa. Sen jälkeen onkin loppupäivän lepo ja perunamuusi ja pihvi ansaittuna. :)

Niin, ne uudet lihakset siis on jossain syvällä reisien sisäreunoilla, pohkeissa ja lantiolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti