sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Edelleen sairaana

Ei ole tullut kirjoiteltua mitään tänne, koska olen viettänyt aikani sohvannurkassa enkä urheilemassa. Tiistaina olin tössä niin kipeä, että tilasin lääkärin keskiviikkoaamuksi ja hommasin sijaisen töihin. Arvasin että lääkäri kirjoittaa loppuviikon saikkua, niinkuin se kirjoittikin. Kävin verikokeissa ja röntgenissäkin ja tulos oli se, että mulla on vaan sitkeä virus -  ei mitään uusia lääkekuureja, vaan lepoa ja nenänhuuhtelua. Ostin lääkärin kehoituksesta semmoisen "sarvikuonon" jolla kaadetaan vettä sieraimeen (ja se vesi tulee toisesta sieraimesta ulos), ja kyllä sillä putsaaminen hiukan helpottaa oloa, mutta tosi kipeä olen kyllä edelleen. Onneksi mulla on maanantaisin vapaata, niin saan vielä yhden päivän levätä.

En ole viitsinyt käydä vaakallakaan maanantain jälkeen, varmaan painoni on vähän noussut kun olen vain nukkunut ja valunut sohvannurkassa. Huomenna on kyllä taas mentävä yrittään sinne salille - saa nähdä jaksanko tehdä mitään vieläkään. Harmittaa, koska tää tauti on kestänyt jo yli kuusi viikkoa ja mun kuntosalikorttikin menee tässä ihan hukkaan. Sen takia silloin taudin alkuvaiheessa varmaan rehkinkin liikaa, kun harmitti, että oli maksanut tyhjästä. Mutta eihän tälle mitään mahda, pitkään tää on kuulemma muillakin kestänyt...

Toivottavasti seuraavalla kerralla saisin kirjoittaa jo iloisempaan sävyyn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti