maanantai 7. marraskuuta 2011

Sairastamista

Sain torstaina uusia lääkkeitä ja loppuviikon saikkua, mutta en mä oikeastaan sairastaan kerinnyt kuin torstaipäivän. Perjantaina olin menossa yhteen koulutukseen eri paikkakunnalle ja se oli niin mielenkiintoinen aihe että ei sitä voinut jättää väliin yskän takia (kun ei ole ollut kuumetta ollenkaan). Samalla reissulla tuli sitten vierailtua siskon ja vanhempieni luona koska olin lähipaikkakunnalla. Reissulla tuli käveltyä aika paljon - monta kilsaa perjantaina ja vähän lauantainakin. Sunnuntain olin sitten jo kotona, ja mieli teki ulos, joten kierrettiin hissuksiin se meidän lenkki. Samoin tänä aamuna kun mulla oli vapaapäivä ja olo huomattavasti parempi.

Tänään illalla oli sitten kimppatreenitkin pitkästä aikaa, mutta mun täytyi puolen tunnin jälkeen keskeyttää urakka - alkoi yskittää ihan kamalasti ja tuli muutenkin huono olo, niin lähdin sitten kotiin. Puntarilla kerkisin käydä ja se näytti 101,5, eli vajaan kilon vähemmän kuin edellinen virallinen punnitus. Kotona ilman vaatteita olen kilon kevyempi. Mutta sitkeästi se vaan pysyy sadan yläpuolella - täytyy vähän tsempata nyt - viikonloppuna on tiedossa herkuttelureissu, joka pari viikkoa sitten peruttiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti