maanantai 12. syyskuuta 2011

Ensimmäinen mittaus

Tänään PT teki mulle lähtötestit, lihaskuntoa ja liikkuvuutta ja punnitsi ja mittasi.
Mun paino oli 105,4, BMI 40,5 (muistaakseni) ja rasvaprosentti jotain 50,8. Huh huh.

Sitten se mittasi mun vyötärön ym. mutta en muista varmaksi niitä lukemia, kamalan paljon se kumminki oli. Huomenna saan ohjelman ja ohjeita ja luultavasti keskiviikkona pääsen sitten eka kerran salille tositoimiin.

Seuraavien viikkojen ajan punnitus joka maanantai ja muut mittaukset ja testit kerran kuussa.

Sää ei oikein suosinut mun salillelähtöä - ottaessani pyörää esille ilma oli vielä ihan hyvä mutta sitten alkoi sataa niin, että jo parisataa metriä poljettuani olin ihan märkä. Mutta ei se mitään, nyt ei enää voi perääntyä, enkä haluaisikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti